loading...

برج خنک کننده مهتاب گستر

بازدید : 348
چهارشنبه 29 مرداد 1399 زمان : 11:48

برج خنک کننده یا کولینگ تاور:

برج خنک کننده یا کولینگ تاور گرما را از آب خنک کننده فرایند خارج می کند و آن را به محیط دیگری، معمولاً هوا سوق می دهد، به طوری که آب خنک کننده فرایند خنک می شود و آماده بازیافت می شود.

در پردازش پلاستیک، فرآیند آب خنک از پایه برج خنک کننده و از طریق یک یا چند مدار خنک کننده در قطعات مختلف تجهیزات (یعنی دستگاه های پردازش، قالب، خشک کن، چیلر های با آب خنک کننده و ... ) پمپ می شود. فرایند آب گرما را از تجهیزات دور می کند و باعث می شود تا دمای کار در محدوده مورد نیاز برای پردازش بهینه باقی بماند. این آب گرم "بازگشت" باید خنک شود و همان طور که از نام آن پیداست، این همان کاری است که برج خنک کننده انجام می دهد.

برج های خنک کننده مدار باز:

برج های خنک کننده تبخیری، قدیمی ترین و ساده ترین برج های خنک کننده مدار باز با استفاده از تبخیر به طور مؤثر آب خنک می کنند. آب برگشتی گرم به بالای برج پمپ می شود، پس از آن جریان می یابد یا بر روی یک سری حفره هایی که جریان آب را شکسته اند پاشیده می شود تا حداکثر سطح منطقه آن به حداکثر برسد. مقدار نسبتاً کمی از آب در هوا تبخیر می شود و مقدار زیادی از حرارت فرآیند را به صورت انرژی گرمای نهان با خود به خود می گیرد. در نتیجه، آب باقی مانده خنک می شود و آزاد می ماند تا به پایین برج، پایین برای آماده شدن برای گردش، جریان یابد.

برج های خنک کننده ناشی از پیش نویس یا "ضد جریان" ، برای تسریع در فرآیند تبخیر و خنک کننده، بسیاری از برج های خنک کننده تبخیر مجهز به پنکه های دارای سطح بالا هستند که هوا را از پایه برج بیرون می کشند و آن را از طریق حفره ها و جریان آب بیرون می آورند. برج های خنک کننده مانند این برج های خنک کننده القا شده یا " ضد جریان" نامیده می شوند، زیرا هوا در جهت مخالف آب حرکت می کند. تقریباً همه برج های خنک کننده تبخیر کنر از یک طراحی ضد جریان استفاده می کنند، از جمله:

  • برج های خنک کننده سری E1F (ظرفیت 38 تا 120 تن)

خنک کننده با راندمان بالا و بودجه مناسب:

برج های خنک کننده سری E1F Conair برج های چوبی سبک از جنس چوبی سبک هستند که برای مقاومت در برابر خوردگی، نگهداری کم و کارآمد تر با قیمت رقابتی طراحی شده اند. این برج ها با ترکیب کاملی از رسانه انتقال حرارت، یکنواختی هوا و حتی توزیع آب با دقت مهندسی و ساخته می شوند تا هزینه های عملیاتی به حداقل برسد. پیش نویس ناشی از سری E1F ، برج های ضد خاموش ضد زنگ هستند، نه فقط محافظت از زنگ زدگی.

طراحی بدون زنگ:

پوشش فایبرگلاس، لامپ های ورودی و حوضچه ای هوا دارای یک ژل بیرونی صاف با مهارکننده های UV است. پایه های استیل گالوانیزه و اتصال دهنده های استیل ضد زنگ مانع از زنگ زدگی می شوند.

هزینه کمتری برای نصب دارد:

پوشش اصلی و کشتی حوضه ای کاملاً مونتاژ شده است. برای جلوگیری از صدمه در حمل و نقل، موتور فن، تیغه فن و اسپری سر کشتی نصب مونتاژ نصب نیاز به مونتاژ میدان جزئی برای تکمیل نصب برج دارد.

اتصالات ورودی و خروجی ساده:

E1F دارای اتصالات آب ورودی تک نقطه ای است. محل خروجی جانبی اختیاری را با شیر شناور آرایش یا خروجی پایین استاندارد برای استفاده با مخازن و مخازن از راه دور انتخاب کنید. اتصالات زهکشی و سرریز شامل می شود.

امکانات:

  • پوسته فایبرگلاس در برج خنک کننده فایبرگلاس با دوام در برابر خوردگی و شرایط سخت آب و هوایی مقاومت می کند.
  • شیشه دید مناسب برای بازرسی از ویژگی های داخلی یا برای نگهداری.
  • دریچه های ورودی فایبرگلاس قابل جدا شدن و تمیز کردن و بازرسی حوضه را آسان می کند.
  • موتور فن کاملاً محصور شده است.
  • فن آلومینیوم یا پلی پروپیلن ریخته گری مستقیم درایو، جهت حرکت بهینه هوا.
  • سیستم توزیع آب غیر آهسته و چرخان با دهانه بدون انسداد.
  • رسانه های پر کننده PVC به حداکثر رساندن تماس هوا و آب که انتقال حرارت را بهینه می کند.

  • سری E2 و سری E2F (ظرفیت 55 تا 250 تن) :

خنک کننده موثر با حداقل نگهداری:

برج های خنک کننده سری E2 Conair ، برج های خنک کننده خنک کننده خنک کننده بیشتری را ارائه می دهند، اما به فضای کمتری و نگهداری کمتری نیاز دارند. از پوسته برج پلی اتیلن قالب ریزی و سازه ضد زنگ گرفته تا مونتاژ فن فن درایو مستقیم مقاوم در برابر خوردگی، برج های E2 حاوی اجزای کمتری هستند که می توانند شکست بخورند و مانع عملکرد شوند. کلیه اتصالات آب، سیستم توزیع آب و خیس کردن از PVC ساخته شده است تا در برابر پوسیدگی، پوسیدگی و حمله بیولوژیکی مقاومت کند.

اتصالات ورودی و خروجی آسان:

اتصال آب ورودی تک نقطه ای، محل خروجی جانبی اختیاری را با شیر شناور آرایش یا خروجی پایین استاندارد برای استفاده با مخازن و مخازن از راه دور انتخاب کنید.

طراحی بدون درز و زنگ زدگی:

پوسته برج MDPE تک قطعه ما زنگ نمی زند، دچار خوردگی، تراشه، ترک و یا نیاز به پوشش یا نقاشی محافظ نمی شود. هیچ درز، پانل یا میخ برای شکست و یا به خطر انداختن عملکرد وجود ندارد. تمام اتصال دهنده ها 304 از جنس استنلس استیل هستند.

هزینه کمتری برای نصب:

طراحی سبک وزن نیاز های تقلبی و ساختاری سقف را کاهش می دهد. همه کارخانه برای نصب آسان مونتاژ شده است. به سادگی مونتاژ فن را به برج وصل کنید و آب و برق را وصل کنید.

ساخت و ساز برج خنک کننده فایبرگلاس بدون نگهداری و وزن سبک:

یک گزینه جایگزین ایده آل و مقرون به صرفه برای برج های خنک کننده فلزی، برج خنک کننده سری Congl E2F Berglass برای برنامه های 100 تا 240 تن در دسترس است. سری E2F برای استفاده در فضای باز در مکان های تولید صنعتی طراحی شده است. تمام اتصالات آب، سیستم توزیع آب و سلول به منظور مقاومت در برابر پوسیدگی و حمله بیولوژیکی ساخته شده اند. هیچ ساخت و سازی در محل ضروری نیست زیرا کل برج خنک کننده در یک قطعه تحویل داده می شود. فن و موتور به طور جداگانه حمل می شوند تا از آسیب حمل و نقل جلوگیری شود.

طراحی و اجرا:

پوشش فایبرگلاس، حوضچه و لامپ های ورودی هوا دارای یک کت ژل بیرونی صاف با مهارکننده های UV هستند. برج های سری E2F با استفاده از مواد کاملاً غیر آهنی ساخته شده اند. نازل های ABS بزرگ و بدون گرفتگی برای توزیع یکنواخت آب در تمام سطوح پر شده استفاده می شود. زمین قابل تنظیم، راندمان بالا، پره های پلی پروپیلن تقویت شده با فایبرگلاس با توپی فن آلیاژ آلومینیوم ریخته گری و یک موتور فن فن TEAO (کاملا محصور هوای بالای موتور) با بلبرینگ دائمی روغن کاری شده، نویدبخش ماندگاری و عملکرد آن است.

بهبود عملکرد بیشتر:

گزینه های پیش مهندسی شده که به طور انحصاری برای این سری طراحی شده اند، عملکرد برج را برای کاربرد های خاص بیشتر بهبود می بخشد. جداکننده خروجی را می توان به فولاد ضدزنگ ارتقا داد. برای اتصال سریع می توان فلنج های ورودی و خروجی را اضافه کرد. برای نصب سریع می توان از پایه و پایه های استیل ساختاری استفاده کرد. یک ترموستات اختیاری موجب صرفه جویی در انرژی می شود و دمای ثابت و پایدار آب را تأمین می کند. یک مونتاژ شیر آب شناور سطح آب را برای کارایی حداکثر حفظ می کند. یک بسته بخاری حوضه برای مناطق سرد تر ایده آل است. اتصال همسان سازی برای اتصال چندین حوضه برج با اجازه دادن جریان آب خنک شده بین حوضه ها، سطح آب حوضه را برابر می کند.

10 سال ضمانت پوسته:

نصب برج خنک کننده آرامش خاطر را تضمین می کند. شرکت مهتاب گستر پوسته و حوضچه فایبرگلاس را به مدت ده سال در برابر نقص مواد و طرز کار تضمین می کند. باقی مانده برج دارای ضمانت قطعات یک ساله است.

امکانات:

  • پوسته فایبرگلاس با دوام در برابر خوردگی و شرایط سخت آب و هوایی مقاومت می کند.
  • دسترسی به درب داخلی برج با اتصال دهنده های استیل ضد زنگ.
  • بلندگوهای ساخته شده از PVC با دوام که برای از بین بردن پاشش احتمالی پشتی طراحی شده و قابل جابجایی هستند تا امکان دسترسی کامل به حوضچه را فراهم می کنند.
  • ضد آب ، حوضچه یک قطعه ای که می تواند بر روی دو تیر I یا پایه فولادی سازه اختیاری نصب شود.
  • موتور فن کاملاً محصور شده با یاتاقان هایی که به طور دائم روغن کاری شده اند و نیازی به تعمیر و نگهداری ندارند.
  • سیستم توزیع آب PVC شامل نازلهای بزرگ بدون گرفتگی است که بطور موثر و یکنواخت آب را در تمام سطوح پر شده توزیع می کند.
  • رسانه های پر کننده PVC به حداکثر رساندن تماس هوا / آب که انتقال حرارت را بهینه می کند.

  • سری E4 (ظرفیت 300 تا 810 تن)

خنک کننده کارآمد با حداقل نگهداری:

برج های خنک کننده سری E4 ، خنک کننده بیشتری را ارائه می دهند، اما به فضای کمتری و نگهداری کمتری نیاز دارند. از پوسته برج پلی اتیلن قالب ریزی و سازه ضد زنگ گرفته تا مونتاژ فن فن درایو مستقیم مقاوم در برابر خوردگی، برج های E4 حاوی اجزای کمتری هستند که می توانند شکست بخورند و مانع عملکرد شوند. تمام اتصالات آب، سیستم توزیع آب و سلولی از PVC ساخته شده اند تا در برابر پوسیدگی و حمله بیولوژیکی مقاومت کنند.

اتصالات ورودی و خروجی آسان:

اتصال آب ورودی تک نقطه ای، محل خروجی جانبی اختیاری را با شیر شناور آرایش یا خروجی پایین استاندارد برای استفاده با مخازن و مخازن از راه دور انتخاب کنید.

طراحی بدون درز و زنگ زدگی:

پوسته برج MDPE تک قطعه ما زنگ نمی زند، دچار خوردگی، تراشه، ترک و یا نیاز به پوشش یا نقاشی محافظ نمی شود. هیچ درز، پانل یا میخ برای شکست و یا به خطر انداختن عملکرد وجود ندارد. تمام اتصال دهنده ها 304 از جنس استنلس استیل هستند.

هزینه کمتری برای نصب دارد:

طراحی سبک وزن نیازهای تقلبی و ساختاری سقف را کاهش می دهد. همه کارخانه برای نصب آسان مونتاژ شده است. به سادگی مونتاژ فن را به برج وصل کنید و آب و برق را وصل کنید. از آن جا که برج های خنک کننده تبخیری مانند این ها، آب خنک کننده را به هوای آزاد می ریزند، به سیستم های "حلقه باز" گفته می شوند و اگر چه شکی نیست که برج های خنک کننده تبخیر و جریان ضد جریان مانند این ها کار بسیار خوبی را انجام می دهند، اما چندین هزینه قابل توجهی نیز دارند. اول، تبخیر هزینه آب را به همراه دارد، زیرا آب فرایند گمشده در تبخیر باید به طور مداوم دوباره پر شود و این می تواند در مناطقی که آب در منبع محدود است و یا هزینه های آب و برق (آب و فاضلاب) زیاد باشد، نامطلوب باشد. دوم، طرفداران جریان خون الکتریسیته مصرف می کنند، ابزار دیگری که پردازنده ها ممکن است قیمت های نسبتاً بالایی را بپردازند و سوم، تصفیه شیمیایی آب فرایند معمولاً برای جلوگیری از ایجاد رسوبات معدنی در لوله کشی و تجهیزات پردازشی که در معرض آب خنک کننده هستند، مورد نیاز است.

برج های خنک کننده مدار بسته:

برای جلوگیری از این مشکلات، پردازنده های پلاستیک می توانند به سمت فن آوری های برج خنک کننده مدار بسته که کار با کمبود آب یا کمبود آب دارند، روی آورند. این طرح های برج خنک کننده مدار بسته هستند زیرا آب خنک کننده (یا در بعضی موارد مایع فرآیند مانند مایع خنک کننده اتیلن گلیکول) هرگز در معرض محیط محیط قرار نمی گیرد.

کولر های سیال:

ساده ترین آن ها یک کولر مایع پایه است. این کولر ها از طریق یک مبدل حرارتی بزرگ، آب برگشتی را گرم می کنند. سیستمی از لوله هایی که درون پانل های ریز دار نگه داشته می شوند و شبیه یک رادیاتور بزرگ است. یک یا چند طرفدار هوا را از طریق تابلو ها جذب می کنند و گرما را جذب می کنند. در حالی که کولر های مایع ظرفیت خنک کننده ای را ارائه می دهند، آن ها نمی توانند درجه حرارت آب ترک را به اندازه برج های خنک کننده تبخیر ایجاد کنند. بنابراین، استفاده از آن ها ممکن است محدود باشد مگر این که از تجهیزات خنک کننده تکمیلی مانند چیلر های قابل حمل برای پایین آوردن درجه حرارت آب استفاده شود.

برج های آدیاباتیک:

این کول رهای برج برای مدیریت نیاز های خنک کننده آب و هزینه های خدمات، پردازنده های مختلفی را ارائه می دهند. مانند یک کولر مایع، یک کولر برج آدیاباتیک از یک مدار بسته استفاده می کند و از طریق یک مبدل حرارتی ریز که در آن طرفداران هوای محیط را جذب می کنند برای جذب گرما و خنک کردن مایع برای چرخش، از جریان بسته استفاده می کنند. در آب و هوای خنک یا وقتی دمای فرایند نسبتاً بالا قابل قبول است، هوای تحت فشار فن ممکن است ظرفیت خنک کننده کافی را فراهم کند.

در صورت نیاز به خنک کننده بیشتر ظرفیت ، کولر های برج آدیاباتیک می توانند با پاشیدن مقدار کمی آب بر روی تابلو های تبخیر کننده ویژه واقع در جلوی پنل های رادیاتور ریز، آن را تأمین کنند. با جریان هوا از طریق این پنل های مرطوب، آن تبخیر می شود و دمای هوا را به میزان قابل توجهی کاهش می دهد تا بتواند گرمای بیشتری را از بین ببرد. در این روش، برج های خنک کننده آدیاباتیک می توانند دمای آب را که تقریباً به اندازه برج های خنک کننده تبخیری با کمبود آب در تبخیر است، کم کنند. کنترل به طور فعال دمای آب را پردازش می کند و به طور خودکار سرعت فن و جریان آب را به پانل های خیس تنظیم می کند تا انرژی و مصرف انرژی را در برابر نیاز های خنک کننده فرایند متعادل کند.

گروه تولیدی و صنعتی مهتاب گستر طیف وسیعی از برج های خنک کننده آدیابیاتیک را با ظرفیت های 17 تا 195 تن ظرفیت خنک کننده فراهم می کند. اگر در مورد سیستم های برج خنک کننده مایع فرآیند سؤال دارید، مهتاب گستر پاسخ دارد. فقط کافیست با ما تماس بگیرید.

خنک کننده آدیاباتیک با انرژی کارآمد:

سیستم های خنک کننده آدیاباتیک برای پردازنده هایی که نگران تامین آب آن ها هستند و تصفیه آب آن ها را پردازش می کند ایده آل است. جایی که سیستم های برج معمولی می توانند فرایند خود را در معرض خطر قرار دهند. طراحی برج EarthSmartTM Adiabatic Tower (سری ESTW) کنترل حرارتی مؤثر و آسان را با نیاز کمتری به نگهداری نسبت به سایر سیستم ها فراهم می کند. همه این ها با استفاده از فن آوری موتور هوشمند و یک کار ساده با استفاده از طریق سیستم انجام می شود تا دما به سطح مناسبی برسد.

طراحی سیم پیچ مقاوم:

کویل ها به طور مستقل از قاب پشتیبانی می شوند، امکان انبساط و انقباض طبیعی را فراهم می آورند که نقاط سایش را از بین می برد و طول عمر سیم پیچ را افزایش می دهد.

فن هوشمند:

فن های یک موتوره و واحد های حرکتی عملکرد خنک کننده قدرتمند و صرفه جویی در انرژی را ارائه می دهند. سرعت فن متغیر به طور خودکار کنترل می شود تا مصرف انرژی به حداقل برسد. سوئیچ های تعمیر موتور این امکان را به شما می دهد که بدون متوقف کردن روند، فن ها به صورت جداگانه سرویس شوند.

سوئیچ های تعمیر موتور:

سوئیچ ایمنی موتور فن بدون فیوز را برای هر فن یک واحد ردیف تک (ESTW-12 از طریق ESTW-14) یا یکی از آن ها برای هر جفت فن در یک واحد ردیف دوگانه (ESTW-22 از طریق ESTW-29) فراهم می کند. در داخل کولر مایع، هر فن از یک ردیف واحد یا هر جفت فن در یک ردیف با یک صفحه دفاعی هوا جدا می شوند تا یک موتور فن بدون توقف واحد بتواند از آن استفاده کند.

باله های اپوکسی روکش شده:

برای محافظت از آن ها در مقابل صدمه در تأسیسات ساحلی كه در آن قسمت های آلومینیومی در واحد های استاندارد مستعد از خوردگی از حضور نمك در هوا هستند، از پوشش اپوکسی استفاده می شود. در صورت نصب کولر سیال در پنج مایل از یک منطقه ساحلی، این گزینه توصیه می شود. روکش اپوکسی خاصیت عایق بندی کمی دارد و با کاهش تقریباً 7 درصد در ظرفیت کلی واحد، توانایی باله ها برای اتلاف گرما کمی کاهش می یابد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص تولید برج خنک کننده و اطلاع از قیمت کولینگ تاور به وبسایت www.cooling-tower.ir مراجعه کنید و یا با کارشناسان مهتاب گستر از طریق شماره تماس های ۰۹۱۲۶۲۱۸۵۳۳ و 02166706377 در ارتباط باشید.

برج خنک کننده یا کولینگ تاور:

برج خنک کننده یا کولینگ تاور گرما را از آب خنک کننده فرایند خارج می کند و آن را به محیط دیگری، معمولاً هوا سوق می دهد، به طوری که آب خنک کننده فرایند خنک می شود و آماده بازیافت می شود.

در پردازش پلاستیک، فرآیند آب خنک از پایه برج خنک کننده و از طریق یک یا چند مدار خنک کننده در قطعات مختلف تجهیزات (یعنی دستگاه های پردازش، قالب، خشک کن، چیلر های با آب خنک کننده و ... ) پمپ می شود. فرایند آب گرما را از تجهیزات دور می کند و باعث می شود تا دمای کار در محدوده مورد نیاز برای پردازش بهینه باقی بماند. این آب گرم "بازگشت" باید خنک شود و همان طور که از نام آن پیداست، این همان کاری است که برج خنک کننده انجام می دهد.

برج های خنک کننده مدار باز:

برج های خنک کننده تبخیری، قدیمی ترین و ساده ترین برج های خنک کننده مدار باز با استفاده از تبخیر به طور مؤثر آب خنک می کنند. آب برگشتی گرم به بالای برج پمپ می شود، پس از آن جریان می یابد یا بر روی یک سری حفره هایی که جریان آب را شکسته اند پاشیده می شود تا حداکثر سطح منطقه آن به حداکثر برسد. مقدار نسبتاً کمی از آب در هوا تبخیر می شود و مقدار زیادی از حرارت فرآیند را به صورت انرژی گرمای نهان با خود به خود می گیرد. در نتیجه، آب باقی مانده خنک می شود و آزاد می ماند تا به پایین برج، پایین برای آماده شدن برای گردش، جریان یابد.

برج های خنک کننده ناشی از پیش نویس یا "ضد جریان" ، برای تسریع در فرآیند تبخیر و خنک کننده، بسیاری از برج های خنک کننده تبخیر مجهز به پنکه های دارای سطح بالا هستند که هوا را از پایه برج بیرون می کشند و آن را از طریق حفره ها و جریان آب بیرون می آورند. برج های خنک کننده مانند این برج های خنک کننده القا شده یا " ضد جریان" نامیده می شوند، زیرا هوا در جهت مخالف آب حرکت می کند. تقریباً همه برج های خنک کننده تبخیر کنر از یک طراحی ضد جریان استفاده می کنند، از جمله:

  • برج های خنک کننده سری E1F (ظرفیت 38 تا 120 تن)

خنک کننده با راندمان بالا و بودجه مناسب:

برج های خنک کننده سری E1F Conair برج های چوبی سبک از جنس چوبی سبک هستند که برای مقاومت در برابر خوردگی، نگهداری کم و کارآمد تر با قیمت رقابتی طراحی شده اند. این برج ها با ترکیب کاملی از رسانه انتقال حرارت، یکنواختی هوا و حتی توزیع آب با دقت مهندسی و ساخته می شوند تا هزینه های عملیاتی به حداقل برسد. پیش نویس ناشی از سری E1F ، برج های ضد خاموش ضد زنگ هستند، نه فقط محافظت از زنگ زدگی.

طراحی بدون زنگ:

پوشش فایبرگلاس، لامپ های ورودی و حوضچه ای هوا دارای یک ژل بیرونی صاف با مهارکننده های UV است. پایه های استیل گالوانیزه و اتصال دهنده های استیل ضد زنگ مانع از زنگ زدگی می شوند.

هزینه کمتری برای نصب دارد:

پوشش اصلی و کشتی حوضه ای کاملاً مونتاژ شده است. برای جلوگیری از صدمه در حمل و نقل، موتور فن، تیغه فن و اسپری سر کشتی نصب مونتاژ نصب نیاز به مونتاژ میدان جزئی برای تکمیل نصب برج دارد.

اتصالات ورودی و خروجی ساده:

E1F دارای اتصالات آب ورودی تک نقطه ای است. محل خروجی جانبی اختیاری را با شیر شناور آرایش یا خروجی پایین استاندارد برای استفاده با مخازن و مخازن از راه دور انتخاب کنید. اتصالات زهکشی و سرریز شامل می شود.

امکانات:

  • پوسته فایبرگلاس در برج خنک کننده فایبرگلاس با دوام در برابر خوردگی و شرایط سخت آب و هوایی مقاومت می کند.
  • شیشه دید مناسب برای بازرسی از ویژگی های داخلی یا برای نگهداری.
  • دریچه های ورودی فایبرگلاس قابل جدا شدن و تمیز کردن و بازرسی حوضه را آسان می کند.
  • موتور فن کاملاً محصور شده است.
  • فن آلومینیوم یا پلی پروپیلن ریخته گری مستقیم درایو، جهت حرکت بهینه هوا.
  • سیستم توزیع آب غیر آهسته و چرخان با دهانه بدون انسداد.
  • رسانه های پر کننده PVC به حداکثر رساندن تماس هوا و آب که انتقال حرارت را بهینه می کند.

  • سری E2 و سری E2F (ظرفیت 55 تا 250 تن) :

خنک کننده موثر با حداقل نگهداری:

برج های خنک کننده سری E2 Conair ، برج های خنک کننده خنک کننده خنک کننده بیشتری را ارائه می دهند، اما به فضای کمتری و نگهداری کمتری نیاز دارند. از پوسته برج پلی اتیلن قالب ریزی و سازه ضد زنگ گرفته تا مونتاژ فن فن درایو مستقیم مقاوم در برابر خوردگی، برج های E2 حاوی اجزای کمتری هستند که می توانند شکست بخورند و مانع عملکرد شوند. کلیه اتصالات آب، سیستم توزیع آب و خیس کردن از PVC ساخته شده است تا در برابر پوسیدگی، پوسیدگی و حمله بیولوژیکی مقاومت کند.

اتصالات ورودی و خروجی آسان:

اتصال آب ورودی تک نقطه ای، محل خروجی جانبی اختیاری را با شیر شناور آرایش یا خروجی پایین استاندارد برای استفاده با مخازن و مخازن از راه دور انتخاب کنید.

طراحی بدون درز و زنگ زدگی:

پوسته برج MDPE تک قطعه ما زنگ نمی زند، دچار خوردگی، تراشه، ترک و یا نیاز به پوشش یا نقاشی محافظ نمی شود. هیچ درز، پانل یا میخ برای شکست و یا به خطر انداختن عملکرد وجود ندارد. تمام اتصال دهنده ها 304 از جنس استنلس استیل هستند.

هزینه کمتری برای نصب:

طراحی سبک وزن نیاز های تقلبی و ساختاری سقف را کاهش می دهد. همه کارخانه برای نصب آسان مونتاژ شده است. به سادگی مونتاژ فن را به برج وصل کنید و آب و برق را وصل کنید.

ساخت و ساز برج خنک کننده فایبرگلاس بدون نگهداری و وزن سبک:

یک گزینه جایگزین ایده آل و مقرون به صرفه برای برج های خنک کننده فلزی، برج خنک کننده سری Congl E2F Berglass برای برنامه های 100 تا 240 تن در دسترس است. سری E2F برای استفاده در فضای باز در مکان های تولید صنعتی طراحی شده است. تمام اتصالات آب، سیستم توزیع آب و سلول به منظور مقاومت در برابر پوسیدگی و حمله بیولوژیکی ساخته شده اند. هیچ ساخت و سازی در محل ضروری نیست زیرا کل برج خنک کننده در یک قطعه تحویل داده می شود. فن و موتور به طور جداگانه حمل می شوند تا از آسیب حمل و نقل جلوگیری شود.

طراحی و اجرا:

پوشش فایبرگلاس، حوضچه و لامپ های ورودی هوا دارای یک کت ژل بیرونی صاف با مهارکننده های UV هستند. برج های سری E2F با استفاده از مواد کاملاً غیر آهنی ساخته شده اند. نازل های ABS بزرگ و بدون گرفتگی برای توزیع یکنواخت آب در تمام سطوح پر شده استفاده می شود. زمین قابل تنظیم، راندمان بالا، پره های پلی پروپیلن تقویت شده با فایبرگلاس با توپی فن آلیاژ آلومینیوم ریخته گری و یک موتور فن فن TEAO (کاملا محصور هوای بالای موتور) با بلبرینگ دائمی روغن کاری شده، نویدبخش ماندگاری و عملکرد آن است.

بهبود عملکرد بیشتر:

گزینه های پیش مهندسی شده که به طور انحصاری برای این سری طراحی شده اند، عملکرد برج را برای کاربرد های خاص بیشتر بهبود می بخشد. جداکننده خروجی را می توان به فولاد ضدزنگ ارتقا داد. برای اتصال سریع می توان فلنج های ورودی و خروجی را اضافه کرد. برای نصب سریع می توان از پایه و پایه های استیل ساختاری استفاده کرد. یک ترموستات اختیاری موجب صرفه جویی در انرژی می شود و دمای ثابت و پایدار آب را تأمین می کند. یک مونتاژ شیر آب شناور سطح آب را برای کارایی حداکثر حفظ می کند. یک بسته بخاری حوضه برای مناطق سرد تر ایده آل است. اتصال همسان سازی برای اتصال چندین حوضه برج با اجازه دادن جریان آب خنک شده بین حوضه ها، سطح آب حوضه را برابر می کند.

10 سال ضمانت پوسته:

نصب برج خنک کننده آرامش خاطر را تضمین می کند. شرکت مهتاب گستر پوسته و حوضچه فایبرگلاس را به مدت ده سال در برابر نقص مواد و طرز کار تضمین می کند. باقی مانده برج دارای ضمانت قطعات یک ساله است.

امکانات:

  • پوسته فایبرگلاس با دوام در برابر خوردگی و شرایط سخت آب و هوایی مقاومت می کند.
  • دسترسی به درب داخلی برج با اتصال دهنده های استیل ضد زنگ.
  • بلندگوهای ساخته شده از PVC با دوام که برای از بین بردن پاشش احتمالی پشتی طراحی شده و قابل جابجایی هستند تا امکان دسترسی کامل به حوضچه را فراهم می کنند.
  • ضد آب ، حوضچه یک قطعه ای که می تواند بر روی دو تیر I یا پایه فولادی سازه اختیاری نصب شود.
  • موتور فن کاملاً محصور شده با یاتاقان هایی که به طور دائم روغن کاری شده اند و نیازی به تعمیر و نگهداری ندارند.
  • سیستم توزیع آب PVC شامل نازلهای بزرگ بدون گرفتگی است که بطور موثر و یکنواخت آب را در تمام سطوح پر شده توزیع می کند.
  • رسانه های پر کننده PVC به حداکثر رساندن تماس هوا / آب که انتقال حرارت را بهینه می کند.

  • سری E4 (ظرفیت 300 تا 810 تن)

خنک کننده کارآمد با حداقل نگهداری:

برج های خنک کننده سری E4 ، خنک کننده بیشتری را ارائه می دهند، اما به فضای کمتری و نگهداری کمتری نیاز دارند. از پوسته برج پلی اتیلن قالب ریزی و سازه ضد زنگ گرفته تا مونتاژ فن فن درایو مستقیم مقاوم در برابر خوردگی، برج های E4 حاوی اجزای کمتری هستند که می توانند شکست بخورند و مانع عملکرد شوند. تمام اتصالات آب، سیستم توزیع آب و سلولی از PVC ساخته شده اند تا در برابر پوسیدگی و حمله بیولوژیکی مقاومت کنند.

اتصالات ورودی و خروجی آسان:

اتصال آب ورودی تک نقطه ای، محل خروجی جانبی اختیاری را با شیر شناور آرایش یا خروجی پایین استاندارد برای استفاده با مخازن و مخازن از راه دور انتخاب کنید.

طراحی بدون درز و زنگ زدگی:

پوسته برج MDPE تک قطعه ما زنگ نمی زند، دچار خوردگی، تراشه، ترک و یا نیاز به پوشش یا نقاشی محافظ نمی شود. هیچ درز، پانل یا میخ برای شکست و یا به خطر انداختن عملکرد وجود ندارد. تمام اتصال دهنده ها 304 از جنس استنلس استیل هستند.

هزینه کمتری برای نصب دارد:

طراحی سبک وزن نیازهای تقلبی و ساختاری سقف را کاهش می دهد. همه کارخانه برای نصب آسان مونتاژ شده است. به سادگی مونتاژ فن را به برج وصل کنید و آب و برق را وصل کنید. از آن جا که برج های خنک کننده تبخیری مانند این ها، آب خنک کننده را به هوای آزاد می ریزند، به سیستم های "حلقه باز" گفته می شوند و اگر چه شکی نیست که برج های خنک کننده تبخیر و جریان ضد جریان مانند این ها کار بسیار خوبی را انجام می دهند، اما چندین هزینه قابل توجهی نیز دارند. اول، تبخیر هزینه آب را به همراه دارد، زیرا آب فرایند گمشده در تبخیر باید به طور مداوم دوباره پر شود و این می تواند در مناطقی که آب در منبع محدود است و یا هزینه های آب و برق (آب و فاضلاب) زیاد باشد، نامطلوب باشد. دوم، طرفداران جریان خون الکتریسیته مصرف می کنند، ابزار دیگری که پردازنده ها ممکن است قیمت های نسبتاً بالایی را بپردازند و سوم، تصفیه شیمیایی آب فرایند معمولاً برای جلوگیری از ایجاد رسوبات معدنی در لوله کشی و تجهیزات پردازشی که در معرض آب خنک کننده هستند، مورد نیاز است.

برج های خنک کننده مدار بسته:

برای جلوگیری از این مشکلات، پردازنده های پلاستیک می توانند به سمت فن آوری های برج خنک کننده مدار بسته که کار با کمبود آب یا کمبود آب دارند، روی آورند. این طرح های برج خنک کننده مدار بسته هستند زیرا آب خنک کننده (یا در بعضی موارد مایع فرآیند مانند مایع خنک کننده اتیلن گلیکول) هرگز در معرض محیط محیط قرار نمی گیرد.

کولر های سیال:

ساده ترین آن ها یک کولر مایع پایه است. این کولر ها از طریق یک مبدل حرارتی بزرگ، آب برگشتی را گرم می کنند. سیستمی از لوله هایی که درون پانل های ریز دار نگه داشته می شوند و شبیه یک رادیاتور بزرگ است. یک یا چند طرفدار هوا را از طریق تابلو ها جذب می کنند و گرما را جذب می کنند. در حالی که کولر های مایع ظرفیت خنک کننده ای را ارائه می دهند، آن ها نمی توانند درجه حرارت آب ترک را به اندازه برج های خنک کننده تبخیر ایجاد کنند. بنابراین، استفاده از آن ها ممکن است محدود باشد مگر این که از تجهیزات خنک کننده تکمیلی مانند چیلر های قابل حمل برای پایین آوردن درجه حرارت آب استفاده شود.

برج های آدیاباتیک:

این کول رهای برج برای مدیریت نیاز های خنک کننده آب و هزینه های خدمات، پردازنده های مختلفی را ارائه می دهند. مانند یک کولر مایع، یک کولر برج آدیاباتیک از یک مدار بسته استفاده می کند و از طریق یک مبدل حرارتی ریز که در آن طرفداران هوای محیط را جذب می کنند برای جذب گرما و خنک کردن مایع برای چرخش، از جریان بسته استفاده می کنند. در آب و هوای خنک یا وقتی دمای فرایند نسبتاً بالا قابل قبول است، هوای تحت فشار فن ممکن است ظرفیت خنک کننده کافی را فراهم کند.

در صورت نیاز به خنک کننده بیشتر ظرفیت ، کولر های برج آدیاباتیک می توانند با پاشیدن مقدار کمی آب بر روی تابلو های تبخیر کننده ویژه واقع در جلوی پنل های رادیاتور ریز، آن را تأمین کنند. با جریان هوا از طریق این پنل های مرطوب، آن تبخیر می شود و دمای هوا را به میزان قابل توجهی کاهش می دهد تا بتواند گرمای بیشتری را از بین ببرد. در این روش، برج های خنک کننده آدیاباتیک می توانند دمای آب را که تقریباً به اندازه برج های خنک کننده تبخیری با کمبود آب در تبخیر است، کم کنند. کنترل به طور فعال دمای آب را پردازش می کند و به طور خودکار سرعت فن و جریان آب را به پانل های خیس تنظیم می کند تا انرژی و مصرف انرژی را در برابر نیاز های خنک کننده فرایند متعادل کند.

گروه تولیدی و صنعتی مهتاب گستر طیف وسیعی از برج های خنک کننده آدیابیاتیک را با ظرفیت های 17 تا 195 تن ظرفیت خنک کننده فراهم می کند. اگر در مورد سیستم های برج خنک کننده مایع فرآیند سؤال دارید، مهتاب گستر پاسخ دارد. فقط کافیست با ما تماس بگیرید.

خنک کننده آدیاباتیک با انرژی کارآمد:

سیستم های خنک کننده آدیاباتیک برای پردازنده هایی که نگران تامین آب آن ها هستند و تصفیه آب آن ها را پردازش می کند ایده آل است. جایی که سیستم های برج معمولی می توانند فرایند خود را در معرض خطر قرار دهند. طراحی برج EarthSmartTM Adiabatic Tower (سری ESTW) کنترل حرارتی مؤثر و آسان را با نیاز کمتری به نگهداری نسبت به سایر سیستم ها فراهم می کند. همه این ها با استفاده از فن آوری موتور هوشمند و یک کار ساده با استفاده از طریق سیستم انجام می شود تا دما به سطح مناسبی برسد.

طراحی سیم پیچ مقاوم:

کویل ها به طور مستقل از قاب پشتیبانی می شوند، امکان انبساط و انقباض طبیعی را فراهم می آورند که نقاط سایش را از بین می برد و طول عمر سیم پیچ را افزایش می دهد.

فن هوشمند:

فن های یک موتوره و واحد های حرکتی عملکرد خنک کننده قدرتمند و صرفه جویی در انرژی را ارائه می دهند. سرعت فن متغیر به طور خودکار کنترل می شود تا مصرف انرژی به حداقل برسد. سوئیچ های تعمیر موتور این امکان را به شما می دهد که بدون متوقف کردن روند، فن ها به صورت جداگانه سرویس شوند.

سوئیچ های تعمیر موتور:

سوئیچ ایمنی موتور فن بدون فیوز را برای هر فن یک واحد ردیف تک (ESTW-12 از طریق ESTW-14) یا یکی از آن ها برای هر جفت فن در یک واحد ردیف دوگانه (ESTW-22 از طریق ESTW-29) فراهم می کند. در داخل کولر مایع، هر فن از یک ردیف واحد یا هر جفت فن در یک ردیف با یک صفحه دفاعی هوا جدا می شوند تا یک موتور فن بدون توقف واحد بتواند از آن استفاده کند.

باله های اپوکسی روکش شده:

برای محافظت از آن ها در مقابل صدمه در تأسیسات ساحلی كه در آن قسمت های آلومینیومی در واحد های استاندارد مستعد از خوردگی از حضور نمك در هوا هستند، از پوشش اپوکسی استفاده می شود. در صورت نصب کولر سیال در پنج مایل از یک منطقه ساحلی، این گزینه توصیه می شود. روکش اپوکسی خاصیت عایق بندی کمی دارد و با کاهش تقریباً 7 درصد در ظرفیت کلی واحد، توانایی باله ها برای اتلاف گرما کمی کاهش می یابد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص تولید برج خنک کننده و اطلاع از قیمت کولینگ تاور به وبسایت www.cooling-tower.ir مراجعه کنید و یا با کارشناسان مهتاب گستر از طریق شماره تماس های ۰۹۱۲۶۲۱۸۵۳۳ و 02166706377 در ارتباط باشید.

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 0

درباره ما
Profile Pic
موضوعات
لینک دوستان
آمار سایت
  • کل مطالب : 3
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 1
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 0
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 6
  • بازدید ماه : 21
  • بازدید سال : 64
  • بازدید کلی : 4296
  • <
    پیوندهای روزانه
    آرشیو
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    کدهای اختصاصی